חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מאילו הטבות אפשר להנות משימוש בכרטיס אשראי?

הטבות אפשר להנות משימוש בכרטיס אשראי

בתור התחלה חשוב להדגיש, רוב האוכלוסייה הבוגרת היום משתמשת בכרטיס אשראי. החשש שהיה בעבר לגבי גניבות, שימוש במספר האשראי ועוד כבר לא מהווים כמעט איום. כרטיס האשראי הופך את החיים להרבה יותר קלים ומאפשר לנו להנות מהטבות שלא חשבנו עליהם.

הטבות

חברות כרטיסי האשראי השונות מציעות לנו הטבות שונות וכך יוצרות למעשה גם תחרות גדולה יותר ביניהן, ואנו המרוויחים העיקריים. מבין כל ההטבות תוכלו להזמין כרטיסים למופעים, לבתי מלון, לרכישת רכב ועוד דרך האתר או על ידי תשלום באפליקציה, וכך תהנו מהנחה שנעה בדרך כלל בין 0.5% ועד 15% מהמחיר הרשמי.

צבירת נקודות

בכרטיסי אשראי של מועדוני הלקוחות ישנה עוד הטבה די פופולרית. מי שמחזיק בכרטיס אשראי של מועדון הלקוחות יכול להנות מצבירת נקודות שאותן הוא יוכל בעתיד להמיר לרכישת כרטיס טיסה או שדרוג המקום שלכם על המטוס. צבירת הנקודות מתבצעת לפי כל רכישה שלכם.

יש עוד?

כמובן שיש עוד הרבה הטבות משימוש בכרטיסי אשראי! תוכלו להיכנס לאפליקציה או לאתר של חברת האשראי שלכם, לדפדף בין ההטבות השונות שיש. ההטבות יכולות להתחיל מרכישת ביגוד לבתי הספר ועד להנחות משמעותיות ברכישת הרכב הבא שלכם.

כל חברת אשראי מחפשת את הדרך הטובה ביותר למשוך אליה לקוחות. אין צורך להמיר את ההטבות שלכם לשוברים, תוכלו להגיע לחנות ולבצע תשלום באפליקציה בזמן אמת. אחרי שסיימנו לדבר על ההטבות שהן די גלויות לעין, יש עוד כמה דברים שיש לקחת בחשבון.

שימוש בכרטיס אשראי הוא הרבה פחות מסוכן ממה שאתם חושבים. הרבה יותר מלחיץ לשאת כמות גדולה של מזומנים בכל פעם שאנחנו יוצאים מהבית. כרטיסי האשראי מאובטחים היום, ובכל מקרה של גניבה חברת האשראי דואגת להחזר כספי מלא.

זכרו, אתם מבוטחים! כרטיסי האשראי מעניקים לנו גם את האפשרות לעשות קניות הרבה יותר זולות בחו"ל! בין אם אתם מתכננים את הטיסה הבאה שלכם ובין אם אתם סתם גולשים באמזון, דרך התשלום הנוחה ביותר היא באמצעות כרטיס אשראי.
כל שאר הדרכים עדיין מובילות אתכם לכרטיס האשראי, בין אם מדובר על פייפאל, או כרטיס אשראי של דואר ישראל.

מה נותר לכם לעשות?

אם אין לכם כרטיס אשראי, זה הזמן לפתוח את החשבון שלכם ולהזמין כרטיס אשראי. תוכלו להגביל את הסכום אותו אתם מוכנים להוציא כל חודש, ולאסור כניסה לגירעון.

יש היום מגוון מסלולים רחב שמאפשר לכל לקוח את המסלול הנוח לו והיעיל לו ביותר. דרך אגב, אתם לא חייבים שהכרטיס יהיה עליכם כל הזמן, תוכלו להגיע אל החנות ולבצע תשלום באפליקציה. התשלום עובר באופן ישיר ומתקבלת העסקה. לא חייבים כרטיס אשראי זמין בשביל לבצע עסקאות פרונטליות!

 

קרדיט תמונה:  https://depositphotos.com/79575134/stock-photo-hands-holding-credit-card-and.html

אהבתם את המאמר?