חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יתרונות שמפו ים המלח לשימוש עבור בע"ח ובני אדם

ים המלח

אם אתם מחפשים שמפו שיעזור לנקות ולטפח את הפרווה של חיית המחמד שלכם, אז אולי כדאי לכם לשקול להשתמש בשמפו המיוצר במיוחד עבור חיות מחמד. אפשרות מצוינת אחת היא שמפו ים המלח לחיות מחמד (בידקו בכתובת הבאה על מוצרים רלוונטיים – https://www.deadseashampoo.com/). שמפואים אלו עשויים ממרכיבים טבעיים, כולל מינרלים מים המלח, שיכולים לעזור לשפר את בריאות הפרווה של חיית המחמד שלכם.

שמפו ים המלח – בחירה מצוינת

שמפו ים המלח לחיות מחמד הוא גם בחירה מצוינת מכיוון שהוא יכול לעזור להפחית תופעות של גירודים. אם חיית המחמד שלכם סובלת מעור יבש, שמפואים כאלו יכוליםלעזור להעניק לחות לפרווה ולהרגיע את העור של חיית המחמד שלכם ולשפר את המצב פלאים. מכיוון שהשמפו עשוי מחומרים טבעיים, השמפו הזה בטוח עבור חיות מחמד משלב גורים ועד שלב כלבים בוגרים.

קצת על ים המלח

ים המלח הוא בעצם לא ים. זהו המקור הטבעי הגדול בעולם למלח, והוא ידוע כמסייע בבעיות עור כבר אלפי שנים. לפי ההיסטוריה, קליאופטרה הייתה משתמשת בקביעות בבוץ מים המלח בטיפולי היופי שלה. כיום, אנשים נהנים לרוב ברחצה במים העשירים במינרלים של ים המלח בגלל היתרונות הטיפוליים שהמים יכולים לספק.

המינרלים מים המלח המצויים בשמפואים שמשתמשים במינרלים אלו, יכולים לעזור לשפר את בריאות הפרווה והעור של חיית המחמד שלכם, בעוד ששמנים אתריים נוספים שבדרך כלל משתמשים בהם בשמפואים כמו למשל שמן הלבנדר, יכולים לעזור, להרגיע ולטפח את עורם של חיית המחמד שלכם.

כאמור, השמפואים בדרך כלל עשויים מחומרים טבעיים, לכן הם מתאימים לחיות מחמד בכל הגילאים, עם זאת, כדאי לקנות שמפואים שמתאימים לצרכים מסוימים, כמו למשל שמפו לגורים, שמפו לכלבים בוגרים וכו', בגלל שיש שם פשוט יותר מיקוד על הצרכים של חיית מחמד בכל גיל.

שמפואים לים המלח מתאימים גם לבני אדם

בזמן האחרון יש טרנד חדש, להשתמש בשמפואים מבוססי ים המלח שמיוצרים בעקרון עבור רעמות סוסים, לשימוש גם אצל בני אדם. התוצאות מדהימות, מראים ששמפואים כאלו עובדים מעולה גם על בני אדם, ויש מותגים שבעקרון מכוונים עבור בעלי סוסים, אבל עכשיו הם מכוונים גם לבני אדם, בגלל היתרונות הרבים שבשמפואים האלו גם עבור שיער אדם.

לסיכום

אז, אם אתם מחפשים שמפו שיכול לעזור לנקות ולתחזק את הפרווה של חיית המחמד שלכם, אז הקפידו לנסות שמפו לחיות מחמד מים המלח. אתם לא תתאכזבו!

אהבתם את המאמר?