חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איפה קונים מצעים?

איפה קונים מצעים

מצעים הם אחד מהפריטים הכי חשובים שיש לנו בבית, ולכל אחד מאיתנו יש לפחות שניים או שלושה סטים של מצעים כדי לאפשר תחלופה גבוהה ורענון של המיטה שלנו. רבים אוהבים לשלב בין מצעי כותנה למצבי פליז, כדי שיהיו לכל עונה את הסטים המתאימים לה, אבל בעצם – איפה בכלל קונים אותם? במאמר הבא נבין איפה קונים מצעים למיטה וחצי.

בואו נכיר את סוגי המצעים הקיימים

לפני שנפרט איפה קונים מצעים, כדאי לדעת שמצעים הם מוצר שקיים בכל מיני סוגים. מצעים יכולים להיות עשויים ממגוון בדים – מצעי פלנל, מצעי כותנה, מצעי פליז, מצעי מיקרופייבר, מצעי ג'רסי, מצעי סאטן מצעי כותנה ועוד.

המצעים השונים מגיעים בצורות שונות – חלקם מגיעים עם דוגמה מאויירת, חלקם בצורה חלקה עם צבע אחיד, חלקם משלבים צבעים ואילו חלקם הם בעלי מראה לבן וקלאסי שנותן הרגשה של מיטת בית מלון מפנקת.

איפה קונים מצעים

אז איפה קונים מצעים? בגדול, מצעים אפשר לקנות כמעט בכל מקום היום. רשתות הסופר השונות מציעות רכישה של מצעים, ניתן אפילו למצוא שמיכות פוך איקאה השווקים כמו שוק הכרמל ושוק התקווה מציעים בחלק מהבסטות רכישה של מצעים, חנויות כלבו כמו מקס סטוק משלבות אפשרות רכישה של מצעים או של חלקי מצעים ועוד.

כמובן שכששואלים איפה קונים מצעים התשובות טמונות גם ברשתות הגדולות – רשת פוקס הום, גולף, ורדינון וחברת HEAVEN הן רק חלק מהחברות המציעות גם רכישה של מצעים איכותיים מכל הסוגים.

כמה עולה לקנות מצעים?

אז אחרי שהבנו איפה קונים מצעים, בואו נבין כמה זה בכלל עולה. אז מחירי המצעים משתנים בהתאם לאיפה קונים מצעים, איזה סוג מצעים קונים ובאיזה גודל המצעים.

חשבו מה הצרכים שלכם – האם אתם זקוקים למצעים מכותנה או דווקא מעדיפים להתכונן לחורף עם מצעי פלנל או פליז? האם מתחשק לכם להתפנק במצעי סאטן רכים ועדינים או דווקא מעדיפים מצעים מבד אל קמט שיגרום להם להיות ישרים ומתוחים לאורך הזמן? מהו גודל המיטה שעבורה קונים את המצעים?

לאחר שתגיעו לתשובות על השאלות האלו, תוכלו להבין אילו מצעים לקנות ותקבלו תשובה לשאלה כמה עולה לקנות מצעים. בגדול, כדי שתקבלו סדר גודל של מחירים, מחירי מצעים יכולים לנוע בין סכומים של 200-250 ש"ח לסט ולהגיע גם עד 800 ש"ח לסט יוקרתי ואיכותי במיוחד.

אני רוצה לקנות מצעים מבלי להתפזר יותר מדי

מי שיודע מה הוא מחפש והבין לאן הוא מכוון, כדאי שייכנס לחנות מצעים שתוכל לתת לו מענה לצרכים שלו. החנות HEAVEN היא חנות יבואנית ומשווקת מוצרי טקסטיל לבית, ומציעה רכישה של מוצרים כמו מצעים, כריות, שמיכות, כיסויים, שטיחים ועוד. עם חברת HEAVEN אתם מוזמנים למצוא בדיוק את המוצר שמתאים לכם בול, במחירים נוחים ובשירות לא פחות ממושלם.

אהבתם את המאמר?