חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סופר קלאסיקו

ה- אל קלאסיקו, המוכר לכולנו כסופר קלאסיקו של הכדורגל הספרדי, הוא למעשה משחק המפגיש בין שתי הקבוצות הטובות ביותר ב- לה ליגה, הליגה הבכירה של ספרד. המשחק בין ברצלונה לריאל מדריד, הוא בעיני רבים הרבה יותר מכדורגל, מכיוון שהוא מייצג גם את היריבות הפוליטית הקיימת בין חבל הבאסקים לבין בירת ספרד –מדריד, אך יותר מהכול הוא משחק כדורגל מענג המאפשר לכל אוהבי המשחק מסביב לעולם להתענג על 90 דקות של אירועים משני צידי המגרש.

סופר קלאסיקו מתקיים מדי סיבוב משחקים במסגרת ה- לה ליגה, דבר המבטיח לאוהדי הכדורגל בעולם לפחות שני מפגשים בשנה בין ברצלונה לריאל מדריד. הסופר קלאסיקו הראשון התקיים בשנת 1902, כאשר ברצלונה וריאל נפגשו במסגרת משחק חצי גמר של טורניר הגביע הספרדי, התוצאה במשחק למי שמתעניין הייתה 3-1 לטובת ברצלונה.

עד כה, התקיימו 226 משחקי סופר קלאסיקו בכל המסגרות, כאשר 168 מהם התקיימו במסגרת הליגה הספרדית, 32 מהם במסגרת משחקי גביע המלך, 6 מתוכם במסגרת משחקי גביע הליגה, 12 מהם במסגרת הסופר קאפ האירופי (משחק המפגיש בין זוכת ליגת האלופות לבין זוכת הליגה האירופית) ו-8 מפגשים ישירים של משחקי סופר קלאסיקו במסגרת ליגת האלופות.

מדד התוצאות בכל המפגשים בין הקבוצות עומד כרגע (נכון לינואר 2014) על 49 משחקים שהסתיימו בתוצאת תיקו, 87 משחקים שהסתיימו בניצחון לברצלונה ו-90 משחקים אשר הסתיימו בניצחון לריאל מדריד.

סופר קלאסיקו – הדרבי של אירופה!

גם חסידי הדרבי התל אביבי שלנו, יעידו כי משחק בין ברצלונה לריאל מדריד הוא הדרבי האמיתי והכי מסקרן באירופה. אנחנו בחברת TIKTIK  מעמידים לרשות כל אחד ואחת מכם את האפשרות להיות נוכחים באחד ממשחקי הסופר קלאסיקו הנערכים בין ריאל לברצלונה בכל המסגרות האפשרויות.

אם גם אתם רוצים להיות שותפים לאחד ממשחקי הדרבי הכי גדולים בעולם, ובמידה וגם אתם רוצים לראות מקרוב את מסי ורונלאנדו בגודל אמיתי, זה הזמן להכיר מקרוב את חבילות הכדורגל המשווקות על ידינו למשחקי סופר קלאיסקו לפחות פעמיים בשנה. בואו להיות חלק מרכזי מהמשחק הכדורגל הכי נפצה בעולם!

אהבתם את המאמר?