חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מחירון התקנת מאוורר תקרה

מחירון התקנת מאוורר תקרה

מחירון התקנת מאוורר תקרה

בניגוד למכשירים רבים אחרים, אנחנו לא יכולים להתקין מאוורר תקרה בעצמנו, גם אם יש לנו ידע טכני מסוים. חשוב שנזמין איש מקצוע שיש לו את הניסיון הדרוש, יש לנו את הכלים והציוד הנדרשים לשם כך, והוא יודע כיצד לאבחן את המקום בו אנחנו מבקשים להתקין את המאוורר ולבצע את ההתקנה בצורה מסודרת, נקייה ואיכותית. כמובן שבסוף תהליך ההתקנה, הוא יוודא שהמאוורר מותקן היטב, לא מהווה סכנה לדיירי החדר, ופועל כמו שצריך.

כמו במקרים אחרים, גם כאן אנחנו יכולים למצוא מחירון התקנת מאוורר תקרה דרכו אנחנו יכולים על מחירים של התקנות מסוגים שונים. המחירים משתנים בהתאם לסוג המבנה ואופי ההתקנה. חשוב לציין, מלבד התקנת מאוורר, אנחנו גם אמורים לקבל אחריות על ההתקנה עצמה, וכן על כל מקרה של תקלה או בעיה אחרת במוצר.

לפני שנסביר על מחירון התקנת מאוורר תקרה, חשוב להבין מדוע רק אנשי מקצוע יכולים לספק שירות זה ומדוע אנחנו לא יכולים לעשות זאת בעצמנו. יש לכך שתי סיבות עיקריות. הראשונה, גם אם יש לנו ידע טכני וציוד מתאים, אנחנו לא בהכרח נדע כיצד להתגבר על בעיות שעלולות להיווצר בזמן ההתקנה, וזה עלול להיות מסוכן עבורנו ועבור מי שמשתמש במאוורר. סיבה שנייה, מאחר ומדובר בפריט שיש צורך לחבר אותו למערכת החשמל וכן הוא פריט תלוי, אזי חשוב שאיש בעל ניסיון וידע מקצועי, יבצע את ההתקנה ולא מי שאיננו בא מהתחום.

כיצד בנוי מחירון התקנת מאווררים

בעיקרון, המחירון בנוי מכמה חלקים. הוא מתייחס לשאלה באיזה סוג תקרה מעוניינים להתקין את המאוורר וכן האם מעוניינים להתקין מפסק קיר או שלט רחוק.

כפי שאנחנו יודעים ישנן סוגי תקרות שונים, בין אם מבחינת גובה ) עד שלוש מטר, משלוש ועד שלוש וחצי, מעל שלוש וחצי). וישנן תקרות שעשויות מחומרים שונים, למשל בטון, רביץ, גבס. כל אחת מהן דורשת סוג אחר של התייחסות. לכן המחירים משתנים מתקרה לתקרה ומגובה לגובה. בעיקרון מחיר התקנה של מאורר תקרה נע בין 300 ל-400 שקל. אם רוצים להתקין מפסק קיר נניח, אז יש להוסיף עוד 150 שקל. שוב, מדובר בעבודה של איש מקצוע שצריך להתקין את המפסק ולחבר אליו את המאוורר בשביל שיהיה ניתן להפעיל אותו.

לפני סיום נציין, אפשר גם להתקין מאוורר בשטח פתוח, למשל בפרגולה, וכאן המחירים משתנים בהתאם לסוג להתקנה, גובה הפרגולה, והמיקום בו בוחרים להתקין את המאוורר.

אהבתם את המאמר?