חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מגשי אירוח – כיצד בוחרים מגשי אירוח לאירוע שלנו

מגשי אירוח

כשאנחנו עורכים אירוע, בין אם זה אירוע פרטי או אירוע עסקי, אחד הדברים החשובים שעלינו לחשוב עליהם, הוא הנושא של קייטרינג ובכלל סוג וגודל המנות שנגיש לאורחים שלנו.

בחלק גדול מן האירועים, אנחנו נשכור חברת קייטרינג שתהיה אמונה על הכנת מנות לאורחים על פי כמות המוזמנים, בהתאם לתפריט מוסכם שייקבע מראש, מחולק על פי מנות שונות. אלה יוגשו לאורחים באמצעות מלצרים או במזנון אליו יצטרכו לפנות האורחים ולקחת בעצמם את המנות אל השולחן בו הם יושבים.

אך ישנם אירועים בהם אין צורך להזמין שירות קייטרינג, אפשר להזמין מגשי אירוח, להציב אותם על מזנון או שולחן, וכל אורח יכול לגשת ולקחת בעצמו מה שהוא רוצה. מדובר על מגשים המיועדים לאירועים קטנים בדרך כלל. בין אם זה אירוע בבית, עסק, כיתה או כל מקום אחר. הרעיון הוא, אם מדובר באירוע קטן, אין סיבה לשכור את שירותיה של חברת קייטרינג על כל המשתמע מכך, אלא אפשר להסתפק במספר מגשים עם מנות שונות. הרבה יותר קליל, יותר פשוט ובוודאי הרבה יותר זול.

מגשי אירוח יכולים להתאים לאירועים כגון, בריתות שנערכות בבית, ימי הולדת אינטימיים ומצומצמים, אירוע קידום או פרישה, הרמת כוסית לכבוד שנה חדשה, חג או אירוע אחר, אירוע לכבוד פתיחת עסק, פתיחת סניף או סיבות אחרות.

לפני שנציג שורה של מגשי אירוח שאנחנו יכולים להזמין, חשוב להבהיר, ההתאמה של אותם מגשים לאירועים מסוימים, מתבצעת על פי רוב, לפי פרמטרים מסוימים. למשל, כמות האורחים, סוג האורחים (מאפייני גיל או מאפיינים אחרים), עונה, תקופה ועוד. בהתאם אפשר לבחור מגשים כאלה או אחרים בשביל להגיש באירוע שלנו.

אילו מגשי אירוח יכולים להתאים לאירועים שלנו?

המגשים הקלאסיים כולל כריכים מסוגים שונים. אם אנחנו בוחרים לערוך אירוע עם מנות כשרות, אז נבחר בין כריכים עם גבינות או כריכים עם בשר. במידה ובחרנו כריכים עם גבינות, אז נוכל לספק לצידם כריכים עם סלומון או סלט טונה.

מגשים אחרים שנחשבים קלאסיים לאירועים שונים, בוודאי לאירועים שנערכים בקיץ, כוללים פירות וירקות. אלו נחשבים מגשים לקיץ, בגלל המגוון הרב שיש בתקופה זו. הייחוד של מגשים אלו, זה עצם העובדה שאנחנו יכולים לעצב את הפירות והירקות בצורות שונות ומעניינות.

ניתן גם להגיש מגשי אירוח עם מנות יותר "מתוחכמות" כמו למשל, סושי, קישים, פשטידות, מאפינס מלוחים ועוד. הכל שאלה כמה אנחנו רוצים להשקיע באירוע ומי האורחים שלנו.

סוג נוסף של מגשים, הם כאלה שכוללים קינוחים, בין אם זה שוקולדים, עוגות, מאפינס מתוקים, קוראסונים ועוד. בחגים מסוימים נהוג להשיג מגשים עם אוכל מאותו חג, למשל, בחנוכה נהוג להגיש מגשים עם סופגניות, בעוד שבפורים נהוג להגיש מגשים עם אוזני המן.

אהבתם את המאמר?