חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קניית רכב חדש בישראל – כל מה שרציתם לדעת

קנית רכב חדש בישראל

מדינת ישראל היא מדינה יקרה ולכן, רכישת רכב חדש היא הוצאה כספית גדולה מאוד, הדורשת לבצע תהליך קבלת החלטות מושכל, לאחר בדיקה של הענף והבנה עמוקה של הצרכים המדויקים לכם מרכבכם החדש. אין מדובר רק בבחירת סוג הרכב אלא, מדובר גם בבחירת הגוף שיממן את העסקה או לפחות חלק ממנה. להלן מספר המלצות חשובות לפני שתקבלו החלטות.

הגדרת תקציב מדויקת

מימון לקניית רכב חדש הוא עניין רציני מאוד מכיוון שמדובר בסכומי כסף לא מבוטלים בכלל. רכב ממוצע בישראל של 2023 עולה כ- 150,000 שקלים. בדרך לרכישת הרכב החדש, חשוב מאוד שתנהלו בדיקה מעמיקה אודות יכולותכם הפיננסיות, ותדעו בדיוק, כמה כסף יידרש לכם לקחת בהלוואה לטובת השלמת עסקת הרכישה.

אל תפתחו את כל החסכונות שלכם לטובת העניין, זה לא יהיה נכון בתקופה כמו זו שאנו חווים עתה. חפשו יבואניות רכב המאפשרות לבצע עסקת טרייד אין, זה ללא ספק מוזיל את סכום העסקה. ניתן בהחלט לשקול עסקת ליסינג, בהתאם לגובה ההכנסה החודשית שלכם. אופציה נוספת שתייצר הוזלה של העסקה הנה, רכישת רכב חדש 0 קילומטר. מדובר ברכב חדש שטרם עלה על הכביש, השייך לשנתון של שנה קודמת.

מהם הצרכים שלכם מהרכב החדש

דבר נוסף שחשוב להגדיר מראש הוא הצרכים שלכם מהרכב. כלומר, מי אמור להיות הנהג הראשי ברכב? האם מדובר ברכב שאמור להסיע את המשפחה כולה ולפיכך, מה גודל הרכב הנדרש לכם? האם הנסיעות ברכב זה תהיינה בעיקר בתוך העיר או שמא, מחוץ לעיר? האם אתם זקוקים לרכב המסוגל לנסוע גם בתנאי שטח קשים? ואיזה נפח מנוע יספק אתכם? התשובות לשאלות אלה יספקו לכם קלסתרון די מדויק של הרכב לו אתם זקוקים.

ביצוע סקר שוק

לאחר שהגדרתם לעצמכם היטב את סוג הרכב לו אתם זקוקים, מומלץ לבחור שלושה או ארבעה דגמים של רכבים היכולים לבוא בחשבון, לצאת ולבצע סקר שוק. מה עליכם לבדוק? ראשית, מה המחיר המדויק של הרכב בו אתם מתעניינים? שנית, מהם תנאי המימון אותם מציעה יבואנית הרכב?  והאם הם כוללים את האפשרות לביצוע עסקת טרייד אין על רכב ישן.

רכישת רכב חדש מיבוא מקביל 

חוק יבוא מקביל קיים בישראל מאז שנת 2016 ומאפשר יבוא מקביל גם של כלי רכב וחלפים. מותגי הרכב אותם ניתן למצא ביבוא מקביל הם: טיוטה, ג'יפ, מרצדס ועוד. רכישת רכב ביבוא מקביל תוזיל לכם את העסקה באלפי שקלים.

אהבתם את המאמר?