חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך עורך דין גביית חובות יכול לעזור במקרה של חוב שלא שולם?

עורך דין גביית חובות

חייבים לכם כסף ואתם לא מצליחים לקבל את הכספים שמגיעים לכם? במצב כזה מומלץ להשתמש בשירותיו של עורך דין גביית חובות. עורכי דין גביית חובות הם עורכי דין שמתמחים בגביית חובות, דרך אמצעים משפטיים, הוצאה לפועל או תקשורת ישירה עם החייב. הם בקיאים בערוצים השונים בהם ניתן להשתמש על מנת לוודא שכספים שחייבים לכם יגיעו אליכם, והם יודעים מהם הדרכים הנכונות לתמרן במצבים קשים, בהם החייבים נמצאים בפשיטת רגל או מתכחשים לחוב למשל.

מהו עורך דין גביית חובות?

עורכי דין לגביית חובות עושים למענכם את העבודה הקשה של גביית חובות, מאדם פרטי, או מתאגיד או חברה. הוא יכול לקבל לידיו את רשימת הנכסים של החייב, לפנות להוצאה לפועל, או להגיש תביעה אזרחית, בהתאם לכל מקרה לגופו ומתוך היכרות עם הנסיבות. ללא נוכחות של עורך דין מומחה, מקרים רבים של סירוב לשלם חובות יכולים להיגרר שנים, ולסבך אנשים בכניסה ויציאה מבתי משפט בלי שהכסף שמגיע לו נראה באופק.

עורך דין שבקיא בתחום מסוגל לחסוך זמן יקר ולהגיע לתוצאה הטובה ביותר מתוך היכרות וניסיון של התעסקות שגרתית בתחום גביית החובות. הוא דואג שהתקשורת עם החייב תתבצע בצורה מקצועית ומכובדת ויעילה ככל האפשר. הוא מכיר את מנופי הלחץ השונים שניתן להפעיל על החייב על מנת להכריחו לשלם את חובו. לעיתים הוא גם יוכל לדרוש פיצויים מוגדלים על העיכוב בהחזר החוב או להשית את שכר הטרחה על החייב. המעורבות של עו"ד גביית חובות תוודא שאתם לא מבזבזים זמן מיותר וכסף ך לא מצליחים לקבל את שמגיע לכם.

עורך דין גביית חובות
עורך דין גביית חובות

לא כל עורך דין עוסק בגביית חובות

בגלל הדקויות השונות והאמצעים השונים לגביית חובות, העורך דין שמלווה אתכם מוכרח להיות מנוסה בתחום הספציפי של גביית חובות. לא כל עורך דין מכיר את תחום גביית חובות ואת הפרוצדורות השונות שננקטות במסגרתו. שימוש בעורך דין שאינו מנוסה בתחום עלולה להוביל לסחבת, לניהול לא נכון של התהליך, ולאובדן זמן וכסף, ולעיתים אף עלולה להסתיים אובדן החוב כולו.

חבל להסס

מומלץ לערב עורך דין גבייה מוקדם ככל האפשר, ככל שתערבו עורך דין גביית חובות מוקדם יותר, הסיכוי שתשיגו את כספם משתפר, והאמצעים שיעמדו לרשותכם יהיו רבים יותר. ככל שחוב מתעכב ולא מושלם יורדים משמעותית הסיכויים שיוחזר במלואו. חוב שנמשך על פני שנים הוא מקרה נפוץ, שמביא רבים לעוגמת נפש עמוקה. חבל שבשל היסוס וחוסר החלטיות תסכנו את הכסף שהרווחתם ביושר ושמגיע לכם.

אהבתם את המאמר?