חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רכב מסחרי – טיפים לקנייה נכונה

קניית רכב מסחרי היא שונה מקניית רכב פרטי. אם כי רכבים מסחריים נהיו פופולריים במיוחד בשנים האחרונות וניתן לראות אותם משמשים כרכבי שטח ופנאי ואפילו רכבי משפחה, השימוש העיקרי ברכבים מסחריים הוא עדיין למטרות עבודה ולכן בכתבה הבאה נדון בטיפים לקניית רכב מסחרי בסימן רכב עבודה.

רכב מסחרי – רכב ככלי עבודה

רכבים מסחריים משמשים לשימושים שונים בשוק העבודה, לדוגמא הובלת ציוד כבד, עבודה בתנאי שטח וכו'. רכב מסחרי מטרתו להטיב עם העסק שלנו, כלומר צריכים להיות בו כל התכונות על מנת שנוכל לנהל את עסקנו בקלות וביעילות, לדוגמא, אם העסק שלנו כולל נסיעה בתוואי שבילי שטח אז נשים דגש על 4X4 ואיכות המתלים.

רכב מסחרי הוא כלי חשוב לעסק ובכך ככל שהוא יעיל עבורנו כך נוכל לשפר את התפוקה הכלכלית של העסק, לכן אל תחשבו פעמיים להשקיע את מה שצריך על מנת לרכוש את הרכב הנכון ביותר עבורכם כי זה ישתלם לכם לטווח הרחוק וגם עם אפשרויות מימון לרכב שמציאות סוכנויות הרכב היום, קניית הרכב שאתם צריכים אפשרית מתמיד.

רכב מסחרי – לא להתפשר על נוחות

לפעמים אנו מבלים את רוב שעות היום ברכב המסחרי. עצם טבעה של העבודה אנחנו שעות רבות על הכביש וחלק גדול מההתנהלות של העסק מתרחשת בתוך הרכב המסחרי, טלפונים, נסיעות לפגישות ואפילו הפסקות אוכל ועוד. במידה והרכב הוא הבית השני שלכם, אל תתפשרו על רמת אבזור ובטיחות הטובים ביותר, רכשו רכב מסחרי שיספק לכם חלל נעים שיהיה לכם כיף ונוח להתנהל בו, בחרו רכב עם קבינה גדולה שתתן לכם ספייס ותחושה מרווחת ברכב והכי חשוב אבזור בטיחות, כי בתור אנשים שנמצאים על הכביש שעות רבות כל כך, אסור להתפשר על הבטיחות.

אבזור ובטיחות עולים כסף, רמות גבוהות של אבזור יכולות לעלות כמה אלפים יותר מרמות האבזור הבסיסיות, אך כמו שאמרנו, כדאי מאוד להסתכל לטווח הרחוק ולהשקיע, ועם מימון לרכב שמציאות סוכנויות הרכב, ההשקעה הנוספת מורגשת הרבה פחות, לכן תרשו לעצמכם לבחור רכב שמתאים בול למה שאתם צריכים

רכב מסחרי – מימון לרכב מסחרי בניו קאר ליס

בניו קאר ליס אנו מציעים את מיטב הרכבים המסחריים חדשים מהחברה, בתכניות מימון מלא לרכב מסחרי שאיפשרו לכם לפרוס את תשלומי הרכב לשלוש שנים ולקנות את הרכב בקלות ובלי לשבור את הראש, נשמח לעזור

אהבתם את המאמר?