חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

PEPE – המקום בו קונים אוכל כשרוצים להכין ארוחה ביתית מושקעת או לעשות פיקניק

PEPE

הכנה של ארוחה מושקעת, פיקניק או "על האש" עם בני משפחה וחברים, היא אומנות של ממש.

אפשר לגשת לתהליך בצורה קלילה ופשוטה, בלי הרבה מחשבה, תכנון ומאמץ, אך אם רוצים להכין משהו איכותי ובלתי נשכח, חייבים להתכונן היטב, לוודא בדיוק מה צריך, לחשב את הכמויות הנכונות ולקנות במקום הנכון.

היום, בניגוד לשנים עברו, אנחנו לא צריכים לפזר את הקניות שלנו בין מקומות שונים אלא אנחנו יכולים לקנות הכל במקום אחד. יש מקרים בהם אנחנו יכולים גם לערוך הזמנה דרך האינטרנט, במקום לצאת מהבית. כך התהליך מתנהל יותר מהר, פשוט ובצורה הרבה יותר קלה. כך אנחנו גם חוסכים בעלויות.

אחד המקומות בהם אנחנו יכולים למצוא את כל מה שאנו צריכים בשביל ארוחה טובה ומושקעת, הוא PEPE.

מדובר על מקום בו ניתן לרכוש בשרים, נקניקים, גבינות, סלטים, פסטות, שימורים, רטבים וממרחים, וכן יינות מסוגים שונים.

הקטלוג שהמקום מציע מאפשר לנו להכין ארוחה איכותית מכל הסוגים, בין אם מדובר בארוחה ביתית או ארוחה לפיקניק, בין אם מדובר בארוחה לזוג או ארוחה גדולה למשפחה וחברים.

מדוע משתלם לקנות ב-PEPE?

כאמור, כשאנחנו רוצים להכין ארוחה מושקעת עלינו לוודא שאנו רוכשים פריטים איכותיים, ברמה הגבוהה ביותר.

נרצה גם ליהנות ממגוון של פריטים ולא רק דוגמא אחת מכל פריט.

מעבר לזה, נרצה גם ליהנות מאפשרות לרכוש את כל המוצרים במקום אחד, בין אם זה באופן פרונטאלי ובין אם זה אונליין. כך אנחנו חוסכים לעצמנו הרבה מאוד זמן ועלויות נלוות.

PEPE מציעים לנו את כל מה שאנחנו צריכים ורוצים. החל ממבחר של סוגי מזון, דוגמאות שונות של פריטים שונים, באיכות הגבוהה ביותר, וכן אפשרות לרכוש כל פריט בחנות עצמה או באינטרנט. אנחנו יכולים להכין רשימה מראש ולהזמין את כל מה שאנחנו צריכים בשביל הארוחה שלנו.

מעבר לכך, PEPE מאפשרת לנו ליהנות מסוגים של פריטים שלא בהכרח נמצא במקומות אחרים. דברים שנחשבים "בוטיק" ועל כן, אנחנו נוכל להציע אותם בארוחה שלנו והאורחים יוכלו ליהנות מכך בפעם הראשונה.

איך עושים את זה נכון?

כאמור, עלינו לייצר רשימה של כל הפריטים אותם אנחנו רוצים וצריכים לארוחה שלנו. עלינו לוודא אילו מנות ברצוננו להכין, ולאחר מכן אנחנו צריכים לחשב את הכמויות הנדרשות.

מוטב לרכוש מעט יותר ממה שאנחנו צריכים, כך נוכל להכין כמות גדולה יותר ממה שאנחנו רוצים וצריכים באמת. עדיף להישאר עם עודף מאשר שיהיה חסר.

רצוי לבצע את ההזמנה מספר ימים לפני הארוחה, בשביל שיהיה לנו מספיק זמן לקבל אותה וכן לבצע את ההכנות הנדרשות והבישולים לקראת הארוחה. במידה ונצטרך, תמיד נוכל לחזור אל החנות ולקנות מוצרים נוספים.

אהבתם את המאמר?