חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פסנתר חשמלי – טיפים לבחירה של הפסנתר המתאים ביותר לכם

פסנתרים חשמליים הם העתיד של נגני הפסנתר. הם אמינים, קלים, נשמעים מעולה ומחירם זול יותר מהפסנתרים האקוסטיים. יש המון מותגים ודגמים שנמכרים בחנויות השונות והמחירים נעים מאלפי שקלים עד עשרות אלפי שקלים. למרות שיחס העלות-תועלת משחק פה תפקיד חשוב, לא כל אחד צריך את הפסנתר היקר ביותר. אז איך תדעו איזה פסנתר חשמלי כדאי לכם לבחור?

פסנתר חשמלי – מטרות

כמו לפני כל רכישה רצינית, הגדירו את הצרכים שלכם. ללא צרכים מוגדרים תהיו מבולבלים ואו שתוציאו סכומי כסף גדולים או שתקנו פסנתר חשמלי שלא מתאים לכם. אז תשאלו את עצמכם, האם אתם צריכים פסנתר למטרות אימון בבית? או האם אתם מוזיקאים מופיעים ומקליטים שצריכים פסנתר עם פלטפורמות שיקלו עליכם זאת. האם אתם נגנים שנוסעים ממקום למקום עם הפסנתר לשם הופעות? או שאולי הפסנתר מיועד להיות ממוקם במקום אחד. לצרכים שלכם יש משקל חשוב בקניית פסנתר חשמלי.

פסנתר חשמלי – התניידות

בהמשך לפסקה הקודמת, ישנם מוזיקאים רבים שצריכים לקחת את הפסנתר החשמלי איתם להופעות וחזרות. במקרה כזה חשוב מאוד שתשימו לב שהפסנתר החשמלי הוא לא פסנתר מסוג נייח עם רגליים מקובעות, אלא פסנתר חשמלי נייד ושימו לב למשקל הפסנתר, המשקל הוא קריטי לנוחות שלכם במהלך הניוד, קחו פסנתר כמה שיותר קל שיהיה לכם נעים להתנייד איתו.

פסנתר חשמלי – עלויות

פסנתרים חשמליים הם זולים יותר מאשר פסנתרים אקוסטיים. מחירם מתחיל מסביבות ה -1500 ש"ח ויכולים להגיע גם לכמה עשרות אלפים. פעמים רבות מחירם של פסנתרים חשמליים נובע מכמות הפונקציות שהפסנתר בא איתם, פונקציות שיכול מאוד להיות שלא תשתמשו בהם אף פעם ואתם למעשה יכולים לחסוך כסף רב אם תוותרו על פסנתר עם הפונקציות האלו ותתמקדו בפסנתר יותר פשוט ומינימליסטי שפשוט נשמע טוב, במחיר הרבה יותר נמוך. למעשה לא רק שתשלמו פחות גם תהנו מחווית פסנתר טהורה יותר ללא כל הכפתורים המבלבלים שבכל מקרה לא תשתמשו בהם.

פסנתר חשמלי – ניסוי וטעייה

כאשר אנחנו מדברים על סאונד, על טעם ועל ריח אין מה להתווכח. לכן חשוב שתתנסו על כמה שיותר סוגי פסנתרים, ממותגים ודגמים שונים, לכו על הפסנתר עם הצליל שאתם הכי אוהבים וכמובן הפסנתר שמרגיש לכם הכי טוב ביד. בסופו של דבר, ההשקעה הכספית היא קטנה ביחס להנאה שתפיקו מפסנתר שאתם באמת אוהבים.

אהבתם את המאמר?