חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מימון לרכב

תשכח מהריביות הגבוהות שגבו ממך עד היום. וזו רק ההתחלה…

אל המימון לרכב בריבית נמוכה ובתנאי אשראי שלא יתנו לך בשום מקום אחר (החיסכון יכול להגיע עד 10,000 ₪ ויותר), מצטרפים גם התנאים המיוחדים: כאן אין קנס יציאה כבד, אין עלות עריכת מסמכים גבוהה ואף ניתן לבצע פירעון מקודם.

כל הנאמר עד כה מתייחס גם למימון לרכב יד שניה וגם לרכב חדש 0 ק"מ. מעבר לריביות ולתנאי האשראי המשתלמים במיוחד, אנחנו מעניקים לך שירות מלא שלא תמצא בשום מקום אחר:

שירות וליווי צמוד

מעניקים ייעוץ, הכוונה וליווי לרכישת הרכב בהתאמה מושלמת לצורך שלך. חוסכים לך הרבה זמן ריצות וכאבי ראש ומבצעים עבורך את מלאכת החיפוש ואיתור הרכב המבוקש. עומדים לשירותך לאחר רכישת הרכב לטיפולים במוסכים מורשים מקצועיים ובמחיר מיוחד הניתן רק ללקוחות שלנו.

לא יכול להיות

כן, אנחנו מכירים היטב את התגובה של מרבית הגולשים שנכנסו לאתר וקראו על  שירותי פתרונות האשראי למימון רכב, ייעוץ וליווי ברכישת רכב חדש או יד שניה שאנחנו מציעים:

"איפה המוקש"?… "יותר מידי טוב מכדי להיות אמיתי"… ועוד.
אבל חייבים להודות, שווה מספיק כדי להתקשר, נכון? צור קשר ונשמח להרחיב.

איך אנחנו משיגים ריביות כל כך אטרקטיביות?

'ניו קאר ליס' מציעה פתרונות מימון מול חברות בנקאיות וחוץ בנקאיות בתנאים ייחודיים על מנת להקל על מגוון האפשרויות שלך לרכוש רכב, כולל מסלולים לקניית רכב במימון מלא.

לתפיסתנו, לקוח אשר מגיע לרכוש רכב יד שניה, ראוי שייהנה מאותן ההטבות והשירותים אשר היה מקבל בקניית רכב חדש 0 ק"מ, אם לא יותר.
וכדי שזה יקרה סגרנו מראש עם הבנקים המובילים בשוק תנאי מימון ואשראי בלעדיים. ומאחר ואנחנו מביאים לגופי המימון הרבה לקוחות שמעוניינים בהלוואה לרכב, משתלם להם להוריד ריביות באופן משמעותי.
אגב, כאן יש לך יתרון נוסף מאחר ובדרך כלל הבנקים אינם ממהרים לתת מימון לרכב יד שניה ובטח שלא מימון לרכב ללא מקדמה.

ולגבי השאלה הכי חשובה שרצית לשאול… הריבית!

מאחר ואת הריבית מרכיבים כל כך הרבה משפיעים:
גובה ההלוואה לרכישת רכב, יכולת ההחזר, סוג וגיל הרכב, הגורם הממן אצלו מתבצעת עסקת המימון לרכב… ועוד רבים אחרים.
ועם כל הרצון לגלות שקיפות, אין אפשרות לציין את אחוזי הריבית למעט המשפט שהופיע בכותרת: תשכח מהריביות הגבוהות שגבו ממך עד היום.

ולמה הכוונה – "אנחנו מחפשים ומאתרים עבור הלקוח את הרכב שמתאים לו"?

כל לקוח מגיע עם הצרכים הייחודיים לו. לאחד דרוש רכב משפחתי, לשני חשובה צריכת הדלק החסכונית, האחר 'דלוק' על כבישטח… וכך הלאה.
בנוסף, לכל אחד יש יכולת ההחזר שונה. גם את הנתון הזה אנחנו משקללים הן במשא ומתן שאנחנו מנהלים בעבורך עם הגורם המממן והן בהתאמת התקציב לסוג הרכב.

ולא פחות חשוב: הריצות, הטלפונים, החיפושים מוקדם בבוקר ב'יד 2' או במדורי רכב בעיתונים… את כל זה (ועוד! כי יש לנו עוד מקורות לרכישת רכב יד שניה) אנחנו עושים בעבורך.
כך גם אנחנו חוסכים לך זמן יקר וכאבי ראש מיותרים וגם, כמי שמבינים במכוניות, יודעים לשים את האצבע ולהבדיל בין רכב טוב לבין רכב שלא כדאי לרכוש.

אהבתם את המאמר?