חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיפים לבחירת המכונית הראשונה לילד שלכם

מכוניות לצעירים

נהגים צעירים, שרק עכשיו נשחפים לכביש, הם למעשה נהגים בסיכון גבוה, בגלל חוסר הניסיון שלהם, ובגלל שהם צעירים, ורוב הצעירים אוהבים לסוע מהר ובצורה פחות בטוחה.

לכן כשאתם בוחרים את הרכב הראשון עבור הילד שלכם, צריך לשים לב לבטיחות, בטיחות בטיחות. תקנו לו רכב כמה שיותר בטיחותי, וזאת בעיקר בגלל העובדה שילדים שוברים יותר את גבולות הבטיחות יותר מאשר כולם.

חוץ מבטיחות, יש עוד כמה פרמטרים שצריך לשים לב אליהם, ונדבר עליהם בכתבה הבאה.

הכי חשוב – בטיחות

למרות שהרבה "רכבים לצעירים" ממותגים כרכבי ספורט מגניבים ומהירים, דווקא כדאי לכם לוותר על רכבים כאלו, מכיוון שהם יכולים לעודד את הנהג הצעיר לנהוג בצורה "ספורטיבית" ובכך לסכן את עצמם ואחרים יותר בכביש.

לעומת זאת, דווקא רכבים שהם רכבי משפחה, ורכבי מיני משפחתיים, יכולים להיות מתאימים מאוד לנהג החדש, וזאת מכיוון שהם בטיחותיים, יציבים, ואינם משדרים חוסר גבולות. למרות שיש יתרונות רבים למכוניות קטנות, בעיקר בכבישי ארצנו, ובגלל שהן חסכוניות וכו', החיסרון שלהן זה שהן פחות בטיחותיות ממכוניות משפחתיות גדולות יותר.

לכן, קחו בחשבון שככל שהמכונית גדולה יותר כך היא בטוחה יותר במקרים של תאונות.

בנוסף, כדאי לבחור מכונית עם מערכות בטיחות כמו בקרת יציבות אלקטרונית, מערכת לבלימת חירום וכו',

שאלו למעשה מערכות מצילות חיים על ידי כך שהן מונעות תאונות.

היתרון של קניית רכב חדש הוא שבדרך כלל רכבים חדשים מגיעים עם כל המערכות האלו, לעומת רכבים יד 2, שהם ללא מערכות בטיחות, או מערכות בטיחות אבל פחות מתקדמות, מכיוון שמשנה לשנה איכות המערכות גדלה.

חשוב לטווח הארוך – אמינות

לקנות רכב אמין זה אולי הדבר הכי חשוב שאתם יכולים לעשות לעצמכם כלכלית.

רכב אמין חוסך הרבה כסף על תיקונים שהוא לא יצטרך, ומדובר על כסף רב!

בנוסף, אם אתם קונים רכב חדש עם מימון רכב למשל, שימו לב שאתם מקבלים אחריות על המכונית במקרה של תקלות שיכולות להתרחש.

כן, גם אם מדובר ברכב חדש אי אפשר לדעת מה יקרה. לכן שימו לב שאתם קונים רכב שיש עליו ביקורות חיוביות בנוגע לאמינות שלו, ושימו לב לאחריות!

נסיעה נעימה ובטוחה!

אהבתם את המאמר?