חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רעיונות עיצוביים לבית שיוצרים תחושת יוקרה

פרקט

אם אתם רוצים שהבית שלכם ירגיש וישדר תחושה שהשקיעו בעיצוב שלו, בעיצוב היוקרתי שלו, אתם לא חייבים להוציא סכומי עתק בשביל זה. אם תשמשו נכון בחומרים, תשלבו צבעים מתאים, תשמשו בטכניקות של עיצוב הבית הכי ישן יוכל להפוך לבית הכי מפואר בהוליווד. רוצים לדעת איך? המשיכו לקרוא את הרעיונות העיצוביים לבית שיוצרים תחושת יוקרה ותגלו בעצמכם.

למה כדאי להתקין פרקט?

פרקט הוא מוצר שמכיל בתוכו כמה יתרונות-

  1. קודם כל, הוא מבודד בין חום לקור. רצפה עשויה מעץ היא הבחירה הכי טובה לאנשים שסובלים מרגליים קרות בחורף. העץ הוא חומר מבודד שנותן לכם את האפשרות לשמור על הטמפרטורה הנעימה של הרצפה למשך כל החורף הקר. היתרון הזה תופס גם בעונת הקיץ החמה, מכיוון שהפרקט מסוגל לשמור על הבידוד של הקור בתוך הבית.
  2. לפרקט יש עמידות גבוהה למים.
  3. נורא קל ופשוט לטפל בפרקט

אילו רעיונות לעיצוב הבית הסגנון יוקרתי קיימים?

בשביל לעצב את הבית בסגנון יוקרתי אתם יכולים להשתמש במראות. במיוחד בחללים יותר קטנים, למראות יש יותר חשיבות עיצובית מאשר חשיבות פרקטית. אם תשימו מראה גדולה עם מסגרת ויקטוריאנית עבה על אחד מן הקירות, אתם בעצם תגרמו למעין אשליה שהחדר יותר גדול ממה שאתם חושבים. כמו כן, המראה מדגישה גם את האור אשר מגיע מהחלונות במהלך היום או מגופי התאורה בסוף היום. נוסף על המראות, אתם יכולים להשתמש בכל מיני שילובי צבעים שיכולים לשדרג לכם את הבית. אם אתם רוצים ללכת על העיצוב המודרני, אתם יכולים לשלב אפור כהה ביחד עם ארגמן, סגול כהה ביחד עם בז' ועוד כל מיני שילובים כאלה ואחרים.

האם ידעתם על הרעיון העיצובי הבא?

האם ידעתם שתאורה בבית יכולה לעשות את כל ההבדל בעיצוב? בין הדרכים הכי קלות לעצב את הבית בדרך יוקרתי היא להשתמש בגופי תאורה. בבתים שמעוצבים בצורה מודרנית אתם יכולים לשלב גופי תאורה יותר קטנים אשר בנויים בתוך נישות גבס שבין התקרה לבין הקיר. אתם יכולים לשחק עם התאורה. היא יכולה לפנות לעבר הקיר, היא יכולה לפנות לעבר יצירת אמנות מסוימת והיא יכולה להיות ממוקמת על הרצפה. אתם יכולים לשלב גם כל מיני גופי תאורה שנתלים מהתקרה ומשתלשלים ממנה, תוך כדי שהם מחוברים לשרשרת, בכל מיני גבהים מעל שולחן האוכל ובכלל, בחלל המטבח. אם החלטתם לעצב את הבית שלכם בצורה יותר קלאסית ויש לכם תקרה שהיא מספיק גבוהה, אתם יכולים להשתמש בנברשת יוקרתית בחדר המגורים, בכניסה לבית או אפילו לשים אותה מעל המדרגות אשר מובילות לעוד קומה בבית. נוסף על כך, אתם יכולים להשתמש בגופי תאורה יותר קטנים ולהצמידם לקיר ברחבי מסדרונות, מה שיגרום ליצירת מרקם ייחודי ביותר של תאורה על הקיר.

אהבתם את המאמר?