חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה הם הרכבים הטובים ביותר לסטודנטים?

רכבים לסטודנטים

כשאתם מתחילים את שנת הלימודים, אתם כבר נחשפים למה זה להיות סטודנט, אין זמן לעבוד! ואתם עסוקים הרבה בלימודים.. אבל כן, בתור סטודנטים, לפעמים אתם צריכים רכב טוב שייקח אתכם מהבית ללימודים ובחזרה, עם זאת אתם לא יכולים להוציא הרבה כסף, לא על קניית הרכב ולא על התחזוקה שלו.

כאשר מדובר בבחירת רכב לסטודנט, ישנם מספר גורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון:

מחירים נוחים

כסטודנט, חשוב לבחור רכב שמתאים לתקציב שלכם. המשמעות עשויה להיות בחירה ברכב משומש ולא חדש, או מציאה של מסלולי הלוואה לרכב שמאפשרים לכם לפרוס את התשלומים בצורה נוחה על קניית רכב חדש.

אמינות

תרצו מכונית שתוכלו לסמוך עליה שתביא אתכם לכיתה ולחזור הביתה בשלום. חפשו רכבים עם רקורד טוב של אמינות, תוכלו לקרוא על דגמים שונים ברחבי האינטרנט ולהשתמש בתובנות וניסיון של אחרים על מנת למצוא את הדגם המושלם עבורכם.

יעילות דלק

כסטודנט, סביר להניח שתהיו בתקציב מצומצם, כך שבחירה ברכב חסכוני בדלק יכולה לעזור לכם לחסוך כסף רב על דלק ובאופן כללי לחסוך אלפי עד עשרות אלפי שקלים בשנה על הוצאות דלק, לעומת אם תקחו רכב אחר שהוא לא נחשב חסכוני. לכן האלמנט הזה של יעילות הדלק הוא חשוב במיוחד

בטיחות

בטיחות צריכה להיות בראש סדר העדיפויות בעת בחירת מכונית, לא משנה מי אתם ומה התקציב שלכם. חפשו רכבים עם דירוגי בטיחות טובים ותכונות כמו כריות אוויר ובקרת יציבות, או תכונות מתקדמות יותר שכיום ניתן להשיג אותן גם ברכבים חדשים ומודרניים שתג המחיר שלהם הוא לא בשמיים

גודל

אם אתם נוסעים בעיר, מכונית קטנה וקומפקטית יותר עשויה להיות בחירה טובה. אם אתם נוסע בכביש המהיר או באזורים כפריים, רכב גדול יותר עשוי להתאים יותר, אבל לפעמים זה לא קשור רק לגודל, אלא למה הרכב יכול להציע בהתאם לצרכים שלכם. יש היום למשל הרבה רכבי קרוסאובר שהם נחשבים קטנים ועם יכולות כביש מעולות גם אם אתם גרים באזורים כפריים.

כמה דגמי רכב ספציפיים שעשויים להיות אפשרויות טובות לסטודנטים כוללים את טויוטה קורולה, הונדה סיוויק, סובארו אימפרזה ומאזדה 3.

אהבתם את המאמר?