חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ניתוח קשירת צינורות הזרע – האם משתלם לכם לעבור את הניתוח?

ניתוח קשירת צינורות הזרע – האם משתלם לכם לעבור את הניתוח?

פעמים רבות כאשר בני זוג, עם או בלי ילדים, מחליטים שלא להיכנס להריון, אז מה שמסתתר בין השורות הוא, שעל האישה לבצע פעולות שונות בשביל להימנע מכך. בין אם זה התקנת תקן תוך רחמי ובין אם זה אומר להשתמש בגלולות או אמצעים אחרים שאמורים למנוע ממנה להיכנס להריון. במקרה המינימאלי, מדובר על שימוש באמצעי מניעה מצד הגבר בעת קיום יחסי מין.

אך לא רק האישה יכולה לפעול בשביל להימנע מלהיכנס להריון, גם הגבר יכול לפעול בנושא. בעזרת ניתוח פשוט וסטנדרטי, הוא יוכל לקיים יחסי מין בצורה סדירה, מבלי לחשוש שמא הוא יכניס את אישתו או כל אישה אחרת להריון.

ניתוח קשירת צינורות הזרע הוא מאוד מקובל בחו"ל ובשנים האחרונות גם בישראל. על פי הערכות, מדי שנה נערכים שש מאות אלף ניתוחים מסוג זה בארה"ב. והוא נחשב לאחת הדרכים הפופולאריות ביותר למניעת יחסי מין בקרב גברים.

אומנם יותר גברים, באופן טבעי, מעדיפים להשתמש בקונדומים לשם כך, אך מאחר וזו דרך טובה להימנע מלהכניס אישה להריון באופן קבוע ולהמשיך ליהנות מיחסי מין בצורה סדירה, כל זה מבלי לחשוש למראה או להשפעות פיזיולוגית כאלה ואחרות, אזי שהרבה מאוד גברים בוחרים באופציה זו.

ניתוח קשירת צינורות הזרע (וסקטומי בשפע המקצועית), הוא ניתוח פשוט, סטנדרטי, ניתן לבצע אותו בהרדמה כללית קצרה ואפילו בהרדמה מקומית אזורית. הוא מתבצע מתבצע במשך זמן קצר ואחרי מספר שעות אפשר להשתחרר הביתה.

מדובר בניתוח אשר במהלכו חותכים את צינורות הזרע של הגבר, ובכך מונעים למעשה אפשרות לייצר זרעים חדשים. מה שכן, חשוב להדגיש, ייתכן מאוד שאחרי הניתוח עוד יישארו תאי זרע חיים במערכת הרביה של הגבר.

באמצעות בדיקות זרע אפשר לדעת מה מצבם, וברגע שהם מפסיקים להתקיים, אז ניתן לקיים יחסי מין ללא בעיה וללא צורך להשתמש באמצעי מניעה.

מדוע משתלם לעבור ניתוח זה?

ראשית, הוא עוזר מאוד לגברים אשר מקיימים יחסי מין בכמויות גדולות ורוצים להימנע ממצב של הריונות מרובים. לצערנו, ישנם גברים שמקיימים יחסי מין ללא הבחנה וללא הקפדה על שימוש באמצעי מניעה. זה עלול להוביל לכך שנשים רבות ייכנסו להריון והילדים יגדלו במערכות יחסים לא מסודרות.

שנית, זוגות אשר רוצים להימנע מילדים, בין אם זה בגלל שיש להם כבר ובין אם זה בגלל שהם בכלל לא רוצים, הרי שזה הפתרון הטוב ביותר להבטיח שזה לא יקרה, מבלי שהאישה תסתכן בניתוח או טיפול אחר.

שלישית, ישנם מקרים שהאישה עלולה להסתכן אם תיכנס להריון. לכן, ניתוח קשירת צינור הזרע יכול לחסוך מצב זה.

ארבע, למרות הניתוח, הרי עדיין אפשר לקיים יחסי מין בצורה סדירה, ללא צורך באמצעי מניעה ואפשר ליהנות מהיחסים. הניתוח גם לא משנה שום דבר במראה של הגבר.

אהבתם את המאמר?